14.4.2013

Oops, I did it again..

Eh, tässä on nyt taas ollut tällanen pitkä postaustauko.. Pahoittelen suuresti.. syyksi lasken sen, että mulla on ollut liian vähän aikaa nukkeiluun ja valokuvaamiseen ylipäätänsä. Lähinnä läksyjen takia ja muiden henkilökohtaisten menojen vuoksi. Oon ollut nyt kahden viikon aikana viisi päivää yhteensä poissa koulusta, joten rästihommia on vähän keräytynyt - ne kyllä olen hoitanut jo. Ja olen ollut niistä läksyistä niin väsynyt, että en ole todellakaan jaksanut koskea nukkeihin.. Onneksi tämä kuvakilpailu kuitenkin taas jatkuu, joten mulla oli vihdoin hyvä syy koskea nukkeihin.

Pidemmittä puheitta, tässä ne kaksi kilpailukuvaa ^^'

 Aihe: Aurinko
Aihe: Mahdollisimman suloinen kuva

Kiitos kaikille, jotka ovat kärsivällisesti jaksaneet odotella postausta :3 Tästä tuli nyt lyhyt, mutta en ehdi parempaa väsätä.. Pitäis harjoitella äikän kokeeseen. Ei muuta tällä kertaa, hyvää päivänjatkoa n__n ♥

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Aaw, kiitos :3 toivotaan parasta c;

      Poista
    2. CONNNKKRRAANNTTTSUUULLLEIIISSSÖÖÖNNNS 80-LUKKIIJJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJJAJQ

      Poista
    3. Jeeeeeeeee kiitos sulle joka on liittynyt lukijaksi ja tehnyt tästä mahdollista ! xd♥

      Poista

Comments make me happy nwn